Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
01.08.2006 18:03 - Парите - порока на днешното поколение?
Автор: nescafefrappe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 830 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес няма да занимавам нито себе си нито другите хора в разяснения какво са парите(просто хартийка:1. равна на парче злато или иначе казано банкнота от 100лв  примерно е равна на 100гр злато, 2.средство за разплащане)...

Хаха и докато пиша си противореча, но няма да говоря за моята ли личност - оксиморон(остроумна глупост)...

Започвам направо така:

Нужно ли е в живота хората да бъдат разделяне на бедни и богати? Не, но въпреки всички те са раздвоени и като че ли първите са богове, а вторите като някакви сенки трябва да им слугуват(добре че на мен и на моето семейство не ни се налага хаха, малко емоционално изказване,но ще ме разберете предполагам)...

И така ето един пример: един ученик на14-15години има дневни 50-60лв(с малко завист го казвам, но в същото време като си помисля малко се радвам, че не разполагам с тези пари- по- надолу ще ви обясня защо)...

 

Та както убещах да ви кажа за какво ги харчи, ще го направя : цигари, алкохол,трева, черпи нас- учениците(се радвам, че е добро дете та винаги черпи всички с понещо я с натурален сок, я с бонбони които съм виждал само на билбордовете в Испания , колко е хубаво да има богати хора в класа ти :) ).Но, както винаги пиша има едно "НО", можеби защото света е устроен така, а може би просто ние правим така, че не всичко да ни е идеално - Не знам!

И като си помисля, че дневно отиват толкова пари за цигари и алкохол настръхвам!Направо се чудя първо за нас пасивните пушачи втора за тези които пушат, трети път за тези които трябва да прекривам ПИЯНИ в ЧАС ит.н
Не знам защо, но си мисля че всички около мен са луди само аз нормален, а може би е обратното всички са нормални, а само аз луд!

Е не мога, нито мога да пуша, нито да пия...Какво да правя...Разчитам на себе си, защото слушам тъпите психолози какви противни и мазни речи въртят, че децата, които не пушели един вид излизали по-тъпи пред учениците си, щото не го правят!!! А е точно обратното, поне при мен...
Със самочувствие мога да кажа, че напълно нормално се движа с тези които пушат, просто аз не пуша(сложете тук и пиенето и дрогата)...

Но се отклоних от темата : Парите - порока на днешното поколение?

Освен за това, което писах преди малко, богатите(боговете), са и надменни и направо не знам как ги издържам...

Пример: "Татко кара Мерцедес ес класа", но пък аз съм импулсивна личност, готов да се заяде (все пак съм зодия лъв) отвръщам: "Татко кара трабантцедес руска класа, произведена в ДРГ(това не е така, но все пак това не е важно) ние да не сме по нисши от вас" - абе такъв съм си аз леко  не знам  и аз какво бичност, но просто не всичко се свежда до парите(а може би се свежда до там) , нима стигнахме дотам, че ще се пребиваме за пърче злато(било желто или черно- става дума за петрола, но това е друга тема)....

Знайте, че не парите са лошото нещо, разбазикващо(повреждащо) днешното бългаско поколение, защото не телефоните, скъпите коли, прекрасните стоки, артикули, броя на фирмите, а РОДИТЕЛИТЕ възпитават!!!

Казвам това, защото пзнавам толкова прекрасни деца богаташчета, но все пак сравнение с броя на добрите деца от бедните семейства са рядкост.Естествено не изключвам простак да излезе и от бедно семейство, но това както казах зависи от възпитанието...

Редно е след тази моя патетична рез да ви кажа: БЛАГОДАРЕТЕ НА РОДИТЕЛИТЕ СИ,ЗАЩОТО ТЕ СА ВИ НАПРАВИЛИ И ВЪЗПИТАЛИ, ЦЕЛИНЕТЕ ГИ, ПРЕГЪРНЕТЕ ГИ И ПРОСОТО КАЖЕЖЕ: БЛЯГОДАРЯ ВИ!

И ЗА ТЕЗИ, КОЙТО ЩЕ СИ КАЖАТ ТОЯ ПЪК КВИ ГИ ДРЪНКА...ПРОСТО ЧЕ КАЖА ЧАО, ЗАЩОТО НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА С ТЪПИ ХОРА

А сега мойто послание е: Мисли,внимавай,импулсивността е символ на идиотизма, прекалената премереност на параноята!Затова не просто следвай ума или душата си, а следвай сърцето си паралелно с разума!



Тагове:   поколение,


Гласувай:
0



1. phil - М-м да
01.08.2006 19:43
един ден богатите съученичета, от които се жалваш, може да се озоват в краката ти. Но това ще важи, ако се научиш поне да пишеш грамотно.
цитирай
2. nescafefrappe - Естествено че да...
03.08.2006 15:14
1.Никога не съм се уплаквал от богатите си съученици, защото без тях нищо нямаше да бъде същото! Това,че са лигльовци, мамини синчета, неспособни да си избършат задника, не ги прави по-малко добри приятели отколкото по-бедните деца!Аз просто коментирах един от пороците на днешното общество...

2.Съжалявам за правописните грешки, но просто ми се налага да пиша бързо и нямам време да ги поправям, не ме съдете.

Благодаря!
цитирай
Търсене

Архив